Moje drobné radosti

o tom, čo ma teší a čo mi prináša radosť…

Levanduľové opojenie

Bohužiaľ, ja som svoju “malú levanduľovú Provence” musela tento rok zrušiť  na úkor novej bylinkovej špirály (pozri Zákrada a kvety/Bylinková špirála).  Vlani som jej mala toľko, že stačilo i na srdiečko, venček a niekoľko viazaničiek. Ale … nové levanduľky už rastúúúúú … Tak aspoň na potešenie 🙂

Niekoľko levanduľových inšpirácií …

sviecky

vencekveniec

levandulovy batoztek

vrecuska  v skrini

v kvetinacikoch

podpis

zdroj : florapress

august 7, 2009 - Posted by | Vidiecky štýl - moja srdcová záležitosť

Momentálne neexistujú žiadne komentáre.

Pridaj komentár

